.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم سازندگی با پروژه های بزرگ شهری در قائم شهر؛
آغاز عملیات اجرائی تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان قائم شهر
شمال نیوز : مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: شاهد هستم از زمانیکه مهندس رحیمی در مدیریت شهری ورود کردند زحمات و اقدامات خوبی بصورت شبانه روزی انجام داده اند و کماکان در حال انجام دادن می باشند ....

شمال نیوز : کلنگ پروژه تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان با حضور مسئولین استانی و شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش شمال نیوز ، این مراسم با حضور ابوالشهیدین حضرت آیت ا... معلمی نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محبوب قائم شهر ، مهندس عسگری مدیر کل محترم دفتر امور شهری ، دکتر ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی، جمعی از روحانیون معظم و شوراهای استانداری مازندران،محمدی فرماندار قائم شهر،ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر، مهندس  رحیمی شهردار قائم شهر ،خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان استانی و شهری همراه بود .

 

DSC_5175

 

احمدی ریاست شورای اسلامی شهر: پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان قائم شهر را محصول همفکری و همسوئی یکایک اعضای شورای اسلامی شهر

مهندس احمدی گرجی ریاست شورای اسلامی شهر قائم شهرضمن خیر مقدم به مهمانان، در خصوص این پروژه گفت:

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان با توجه به تمام شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و با توجه به انتظارات مردمی ،با مشارکت دولت محترم در حال انجام می باشد . الحمدالله و المنه در بحث مطالعات ترافیکی و سایر موارد فنی ، این پروژه در سطوح مختلف مدیریت اجرایی، فنی و علمی مورد بررسی قرار گرفته شده و این موضوع از سوی دولت محترم هم مشارکت لازم صورت گرفت و باید از این منظر تشکر کنیم.

وی در خصوص توجیهات فنی و ترافیکی این پروژه تاکید کرد: تلاش زیادی شدکه این پروژه به گونه ای اجرا شود که با حداقل عوارض جانبی و یا مسائلی که به ساکنین محل پروژه مربوط میباشد این موضوع را به حداقل برساند.

احمدی در بخش دیگری از این مراسم،پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان قائم شهر را محصول همفکری و همسوئی یکایک اعضای شورای اسلامی شهر دانست وافزود: خوشبختانه در این مسیر نگاه همکاران بنده در شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نسبت  به مسائل عمرانی و توسعه شهر نگاهی مثبت، قابل تقدیر و هم سو با شهرداری است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این پروژه حدود یک سال کار مطالعاتی و تحقیقاتی و مشاوره ای چه در سطح استان و چه در سطح ملی داشته  و از این منظر صرفا" به عنوان یک پروژه عمرانی مورد بررسی قرار نداشته  بلکه به موضوعات محیطی و اجتماعی هم توجه شده است و شهروندانی که در اطراف پروژه سکونت دارند با نگاه مثبتی به آنها دیده خواهد شد.

ریاست شورای اسلامی شهر تاکید کرد:  نگاه ما در این خصوص نگاه رفع تکلیفانه نیست. این یک پروژه عمرانی است که نه تنها برای شهر بلکه برای کشورمان نیز ضروری و حیاتی است. طبیعی است هر پروژه ای در متن خود و موضوعیت خود حداقل عوارض هایی دارد اما نگاه تمام مسئولین این است که این عوارضات را به حداقل برسانند. و انشالا جلساتی را با این عزیزان که در این مناطق سکونت دارند خواهیم داشت و مطمئن باشید مسئولین گوش شنوا دارند.

مهندس احمدی در پایان از همت و تلاش همه مسئولین امر، نمایندگان محترم مجلس و در راس این امور حضرت  آیت الله معلمی و فرماندار گرانقدر و همه عزیزانی که خدمت به شهروندان را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند قدردانی کردو افزود: به نمایندگی از سوی آحاد مختلف مردم از همه مسئولینی که دغدغه همه شهروندان را داشته و دارند قدردانی می نمایم.

 

DSC_5224

 

محمدی فرماندار قائم شهر: خرسندم که چرخ کارها و فعالیتهای عمرانی در این شهر فعال است

مهندس محمدی فرماندار قائم شهر ضمن ادای احترام به حاضرین گفت: یکی از اولویت‌های کاری شهرداری قائم شهر این است که ببینند شهروندان از  خدمتگزاران خود چه خواسته ای دارند و نسبت به این خواسته یک کار ماندگار انجام دهند و بدون شک این پروژه یکی از نیازهای مردم برای کاهش و رفع ترافیک است. خرسندم که چرخ کارها و فعالیتهای عمرانی در این شهر فعال است و تعاملات بسیار خوبی بین همه عوامل اجرایی این طرح برقرار است. خوشحالیم کسانی که زحمت کشیدند تا یکی از پروژه های تاثیر گذار در  زنجیر ترافیک و حمل و نقل شهری امروز عملیاتی می شود و اگر قرار است چرخ توسعه بچرخد همه باید دست به دست هم دهیم و در اجرای پروژه ها هم دستگاهها همکاری کنند.

محمدی در این خصوص  گفت: آیین کلنگ زنی و شروع بکار این پروژه ، مفید و تاثیرگذار در میدان جانبازان را به همشهریان قائم شهری تبریک عرض  می کنم زیرا تمام این کارها و پروژه ها مبتنی بر خدمت به مردم است. مسیری که شهر ما در آن واقع شده یک مسیر اصلی است و شاهراه  شرق و غرب استان و یا حتی مرکز کشور که از آنجا می خواهد به مرکز استان بیاید باید از قائم شهر عبور نماید .از اینرو گره ترافیکی بسیار بدی را دارد که احداث این پروژه کمک قابل توجهی به رفع ترافیک منطقه خواهد بود .یقین داشته باشید این پروژه از جهات مختلف در شورای ترافیک شهرستان و استان بارها و در جلسات متعدد مورد  بررسی لازم و کافی در خصوص مضرات و معایب این پروژه صورت گرفته است .

فرماندار قائم شهر ضمن قدردانی از مسئولان استانی و شهری که در اجرای این پروژه با شهرداری قائم شهر همکاری لازم را داشته اند تاکید داشت: این پروژه کار بزرگی خواهد بودو سبب رفع معضل ترافیکی در این منطقه خواهد شد و من مطمئنم با افتتاح و بهره برداری از این پروژه مهم شهری، موجی از شادی در مردم ایجاد خواهد شد. این پروژه و بهره برداری از آن واقعا در رفع گره ترافیکی شهر قائم شهر نقش بسزایی دارد.

محمدی در خصوص هزینه های اجرای این پروژه گفت: این پروژه قریب به هشت و نیم میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت  که ما توانستیم تقریبا یک و نیم میلیارد تومان  آن را تامین نماییم و مابقی آنرا شهرداری از منابع درآمدی این شهر تامین خواهد کرد.از این منظر به شهرداری خداقوت می گوییم.

 

DSC_5246

 

عسگری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: با اجرای این پروژه ،کام مردم این شهر شیرین خواهد شد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با اجرای این پروژه بزرگ که در مجموعه شهری در حال رخ دادن است ،می تواند معضل ترافیکی استان را حل کند . ازاینرو از  فرماندار، شهردار و از اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر دارم .

بحثی که بسیار مهم بنظر میرسد ،دستورکار قرار دادن پروژه های نیمه تمامی است که در پایان فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر قراردارد، که باید اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار بگیرد و این پروژه یکی از همان پروژه هایست که کلنگ آن خورده خواهد شد و امیدواریم تا زمانیکه برنامه زمانبندی آن مشخص شده این پروژه به اتمام برسد.

وی در پایان از خدمات و زحمات شبانه روزی مهندس رحیمی شهردار قائم شهر قدردانی کرد و گفت: شاهد هستم از زمانیکه مهندس رحیمی در مدیریت شهری ورود کردند زحمات و اقدامات خوبی بصورت شبانه روزی انجام داده اند و کماکان در حال انجام دادن می باشند .این موضوع موجبات خوشحالی بنده و همکاران ما در استانداری را فراهم آورده و امیدوارم کام مردم این شهر نیز از خدمات ایشان شیرین باشد.

در پایان نیز با سخنان آیت الله معلمی ،کلنگ آغاز عملیات اجرائی تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان به زمین زده شد.

 

DSC_5141

 

DSC_5150

 

dsc_5153

 

DSC_5168

 

DSC_5142

 

DSC_5183

 

DSC_5196

 

DSC_5216

 

DSC_5221

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرزاد عاشوری 16 دي 1395
درود بر شما شهردار زحمت کش قائمشهری جناب اقای مهندس رحیمی خسته نباشید .
جناب شهردار اگر وقت کردید یک سری هم به خیابان مهمانسرا بزنید و ببینید مردم جه مشکلاتی توی این خیابان دارند مهمانسرا از قدیم توی خیابان ساری خیلی اهمیت داشت واکثر مسئولین در این خیابان زندگی می کردن ولی حالا بامشکلات از قبیل آسفالت خیابان اصلی مهمانسرا دوبار شما با ماشین رفت وامد کنید باید جلوبندی ماشین را پیاده کنید مشکل اصلی که کل مردم این خیابان دارند فاضلاب این خیابان می باشد شما اگه یک شب در این خیابان پیاده قدم بزنید متوجه خیلی چیزها می شوی اکثر اپارتمان اب های فاضلاب را به داخل جوب ها هدایت می کنند چاره ای جز این نیست بخاطر سطح اب که بالا می باشد .
جناب آقای مهندس رحیمی ما نیاز به یاری شما داریم متشکریم .

از شمال نیوز هم کمال تشکر را داریم .

خبرنگار روزنامه استان ساکن خیابان مهمانسرا


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.